وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۳ ب.ظ

قیمت فروش حفاظ شاخ گوزنی


در میان انبوه مدل های متنوع حفاظ های دیوار و پنجره منازل، گروه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای از محبوبیت و تقاضای بالایی برخوردار می باشند. شرکت صنایع فلزی کاوه با فراهم نمودن مقدمات تولید این گونه از حفاظ ها، تولید آن ها را اقتصادی نموده با با قیمت مناسب در بازار به فروش می رساند.

حفاظ بوته خاری

فرآیند تولید حفاظ های شاخ گوزنی از پیچیدگی خاصی برخوردار نبوده و شامل آماده سازی میله های حفاظ که بایستی در انتها تیز بشوند، جوشکاری که با استفاده از دستگاه جوش CO2 انجام می گیرد، رنگ آمیزی که انواع رنگ های کوره ای و الکترو استاتیک مورد استفاده قرار می گیرند و نصب در محل می شود. تمامی این مراحل با استفاده از علم و تجربه کارشناسان صنایع فلزی کاوه با بالاترین دقت و اطمینان انجام می پذیرد.

قیمت گذاری حفاظ

قیمت فروش هر متر از حفاظ شاخ گوزنی تابع چند مسئله می باشد. اولین نکته ارتفاع مورد نظر مشتری می باشد. صنایع فلزی کاوه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای را در ارتفاع های 60 تا 120 سانتیمتری تولید می کند و مشتری می تواند بر اساس نیاز و ارتفاع مد نظر خود برای دیوار منزل خود، ارتفاع های مورد نظر را انتخاب نماید.
نکته دوم تراکم میله های حفاظ است. با اینکه حفاظ شاخ گوزنی با تراکم پایه نیز کاملا ایمن در برابر سارقین و عبور است اما تراکم بالاتر خیال مالک را بابت هرگونه اقدام برای سرقت و عبور راحت خواهد ساخت. سومین مسئله رنگ آمیزی حفاظ است. تمام حفاظ ها با روش رنگ آمیزی کوره ای رنگ آمیزی می شوند اما نوع و ظاهر رنگ مورد استفاده می تواند دارای قیمت متغیر باشد.
در مرحله آخر بستر نصب حفاظ است که رعایت نکات ایمنی برای نصب می تواند تغییراتی را در ظاهر و اندازه های پایه حفاظ ایجاد نماید. به عنوان مثال در صورت وجود پله در دیوار مورد نظر، بایستی حفاظ در آن نقطه به صورت شیبدار ساخته شود.
یکی از مسائلی که مشتریان گاها خواستار آن هستند، به وجود آوردن راهی برای عبور آب از روی دیوار است که برعهده کارشناسان نصب صنایع فلزی کاوه قرار می گیرد. مسئله دیگر که معمولا از سوی مشتری درخواست می شود، نصب نور پردازی روی دیوار و روی حفاظ است که برای این امر نور مخفی روی دیوار قرار داده شده و از پایین به بالا بر روی میله های حفاظ خواهد تابید و ظاهر زیبایی را در شب برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورده و از طرفی باعث می شود تا در صورت حضور هر گونه عامل مزاحم و مهاجم بر روی دیوار، به راحتی قابل مشاهده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی