وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹ ق.ظ

خرید حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

با پیشرفت های صورت گرفته در دنیای امروز در زمینه های مختلف زندگی بشر، نیاز به داشتن امنیت محل زندگی در بالاترین سطح ممکن و قابل دسترس به امری بدیهی تبدیل شده است. جلوگیری از ورود عوامل بیگانه به حریم منازل مسکونی معمولا از زمان های گذشته با نصب انواع حفاظ ها و نرده ها صورت می پذیرفته است. امروزه مردم و ساکنان منازل مسکونی با خرید و نصب انواع نرده های محافظ روی دیوار همچون نرده های سر نیزه دار، حفاظ های شاخ گوزنی و حفاظ های بوته اقدام به تامین امنیت حریم محل سکونت خود می نمایند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی از جدید ترین سازه های پیشنهادی برای نصب روی دیوار های باز منازل بوده و هم اکنون شرکت ها و سازندگان بسیاری در سطح شهر های مختلف کشور وجود دارند که مشتریان می توانند با مراجعه به آنها اقدام به خرید حفاظ های کارآمد بر روی دیوار منزل خود بنمایند. در واقع می توان این گونه از حفاظ ها که به نام حفاظ های بوته ای نیز شناخته می شوند را بهترین و کارآمد ترین حفاظ های روی دیوار این روز ها در صنعت ساختمان سازی به شمار آورد.

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی در انواع و تراکم های مختلف با توجه به محل نصب  و نیاز مشتری تولید می گردند. مشتریان در هنگام مراجعه به تولید کننده برای خرید حفاظ شاخ گوزنی بودجه خود را مشخص کرده و با پیشنهاد های مختلف انواع مدل های این حفاظ ها با تراکم ها و ارتفاع متنوع روبرو خواهد شد که به انتخاب خود او در نظر گرفته می شود. در نهایت با انتخاب و رضایت مشتری سفارش وی آماده خواهد شد.

نرده شاخ گوزنی

جنس این حفاظ ها از میلگرد های فولادی با دوام و مقاوم است که با روش های جوش نوین به یکدیگر متصل خواهند شد. جوش CO2 بیشترین استفاده را در اتصال و ساخت حفاظ شاخ گوزنی ایفا می کند. این روش جوش در نهایت اتصالی مقاوم و با دوام را فراهم می نماید. همچنین برای نصب روی دیوار نیز با در نظر گرفتن بستر کار روش های مختلفی پیشنهاد می شود که تمامی این روش های نصب حفاظ به گونه ای در نظر گرفته شده تا با بالاترین بازدهی و مقاومت همراه باشد.
از دیگر ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می توان به این مسئله اشاره نمود که این حفاظ ها پتانسیل زیادی برای انواع رنگ آمیزی های با دوام و زیبا دارد که برخلاف نرده های قدیمی کاملا ضد زنگ و ضد پوسیدگی خواهد بود. فاکتور یاد شده در ترکیب با ظاهر منجصر بفرد آن باعث می شود تا امنیت در کنار زیبای و دوام در اختیار مشتری قرار گرفته و وی از خرید خود کاملا راضی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی