وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۳ ق.ظ

فروش حفاظ شاخ گوزنی

صنایع فلزی کاوه، از تولیدکنندگان صنایع فلزی و انواع نرده های حفاظ ساختمان این روز ها به مشتریان حفاظ های شاخ گوزنی را برای فروش پیشنهاد می دهد تا محافظ ساختمان های نوساز آنها باشد.

حفاظ شاخ گوزنی حفاظی ساخته شده از میلگرد هایی به قطر 10 یا 12 میلیمتر هستند که در انتها برش خورده و به صورت نوک تیز درآمده اند. از طرفی دیگر سر تیز این میله به صورت یک تکه کار شده و برخلاف حفاظ های سر نیزه ای دیگر قابل جدا کردن نخواهند بود و این مسئله سبب شده تا به کابوسی برای سارقین منازل تبدیل شوند. برای اتصال بخش های مختلف حفاظ از انواع جوش ها می توان بهره برد که جوش CO2 از سایر انواع، کارایی بیشتری خواهد داشت.

نرده شاخ گوزنی

الگوبرداری از بوته های بیابانی و شاخ گوزن نر سبب شده تا با حفظ ظاهری طبیعی و غیر مصنوعی، در ظاهر این نوع حفاظ ها به سایر مصنوعات بازار برتری داشته باشند. در نگاه اول این حفاظ ها برای مهاجمین حس ترس و خطر را تداعی کرده و برای مالکین نیز احساس زیبایی، آرامش و امنیت را در پی خواهد داشت.
صنایع فلزی کاوه در پروسه تولید حفاظ های خود از بالاترین کیفیت و متریال استفاده کرده و از متخصصان باتجربه برای تولید استفاده می نماید. این مسئله سبب شده تا کیفیت بالا همراه با دوام طولانی مدت در طول زمان برای مشتری فراهم شود. همچنین استفاده از متد رنگ آمیزی پیشرفته و مرغوب سبب می شود تا با گذشت زمان، پوشش رنگ حفاظ ها در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.
در هنگام سفارش مشتری بایستی با توجه به بودجه مورد نظر نیاز خود از حفاظ را مشخض کرده و کارشناسان بخش فروش شرکت به آنها کمک خواهند کرد تا بهترین خرید را داشته باشند. عوامل موثری در قیمت فروش حفاظ شاخ گوزنی موثر است که از جمله آنها می توان به میلگرد مورد استفاده و قطر آن که از بین گزینه های 10 و 12 میلی متری انتخاب می شود، ارتفاع مورد نیاز که بین 60 تا 120 سانتی متر متغیر بوده و همچنین تراکم حفاظ نیز پارامتری تاثیر گذار در قیمت نهایی خواهد بود.
در نهایت با پایان تولید هر سفارش، کارشناسان شرکت صنایع فلزی کاوه پس بازدید از محل نصب و بستر نصب کار، که البته یک بار نیز باید قبل از تولید مورد بازدید قرار گرفته، نصب با بهترین روش انجام شده تا کیفیت نهایی کار تکمیل شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی