وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۷ ب.ظ

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

 حفاظت از حریم منازل و محل زندگی از دیرباز مورد توجه انسان بوده است، به طوری که در طی سالیان این مقوله انواع روش های حفاظت را به خود دیده که جدیدترین آنها نرده های حفاظ شاخه گوزنی می باشد. این نرده ها بر اساس سفارش و نیاز مشتری معرفی و قیمت گذاری نهایی می شود.
مقوله امنیت محل زندگی از سال ها پیش مورد توجه سازندگان و مالکان بوده است. در طی گذر سالیان متمادی انواع روش های متنوع برای حفاظت از بخش های مختلف ساختمان مورد توجه قرار گرفته است. از همان ابتدا نیز حفاظت از دیوار های باز به مسئله ای قابل توجه برای ساکنین تبدیل شد و با گذر زمان انواع روش های کابردی و غیر کاربردی برای حفاظت از دیوار ها ابداع گردید.

نرده شاخ گوزنی

با ورود به دنیای مدرن کنونی و پیشرفت صنایع ساختمان سازی، حفاظ های نرده ای سر نیزه دار وارد بخش ساختمان سازی شد. پس از ورود جدی علم معماری به بخش ساختمان و طراحی نما، به تدریج حفاظ های شاخ گوزنی جای خود را در بخش عمران و طراحی نمای ساختمان پیدا کرده و استفاده از آنها به سرعت در کشور گسترده شد.
نرده شاخ گوزنی
در حفاظ های شاخ گوزنی که یکی از نوین ترین روش های حفاظت از دیوار در این روز هاست مقوله های زیبایی، کیفیت و کارایی در تامین امنیت همزمان با هم حفظ شده است. به صورتی که با ظاهر زیبا و متفاوت خود، با طراحی های نوین نمای خارج ساختمان هماهنگ بوده، از جنس های مقاوم و روش های جوش نوین برای اتصال قطعات مختلف آن به هم استفاده شده و در نهایت با تجربه سالها استفاده بسیار گسترده، نشان داده است که نرده حفاظ شاخ گوزنی مهمترین خواسته ما از حفاظ ها که همان صیانت از حریم خانه است را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

تمام مواردی که ذکر شد می تواند در کیفیت ها و حالت مختلف حفاظ شاخ گوزنی، بر اساس سفارش و نیاز مشتری پیاده سازی بشود که در قیمت نهایی کار تاثیر گذار خواهد بود. در بخش ظاهر مقوله هایی چون رنگ مورد استفاده و روش رنگ آمیزی، در زمینه کیفیت کار مواد سازنده نرده ها، نوع اتصالات پایه های حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و روش های اتصال و جوش سازه ها به یکدیگر و در نهایت این تراکم و ارتفاع میله ها در نرده حفاظ شاخ گوزنی است که می تواند ضریب اطمینان برای عدم نفوذپذیری را تحت تاثیر قرار دهد.
آخرین مورد تاثیر گذار بر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی نیز نحوه نصب بر روی محل مورد نظر است که بر اساس شرایط محل نصب هزینه ای را دربر خواهد داشت. در آخر بر اساس نیاز و بودجه مورد نظر هر مشتری، پارامتر های یاد شده تعیین می گردد و سفارش محصول نهایی آماده و در محل ساختمان نصب می گردد.
http://www.kaveh-company.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c/

نظرات (۱)

درود بر شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی