وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

قیمت با کیفیت ترین حفاظ های ساختمانی

حفاظ های ساختمانی یکی از اصلی ترین بخش های هر ساختمان پس از تکمیل آن و پیش از سکونت ساکنین در آن می باشد. وظیفه اصلی این حفاظ ها که مالکین به دنبال آن هستند حفظ امنیت دیوار های منزل است. از طرفی با کیفیت بودن و قیمت تمام شده نیز در تصمیم گیری مشتری در هنگام خرید نقش مهمی را ایفا می نمایند.

حفاظ بوته خاری

جدای از بحث تامین امنیت که کابرد اصلی حفاظ های ساختمانی و دیواری بوده است، امروزه حفاظ هایی در بازار صنایع فلزی تولید می شود که علاوه بر کارایی، ظاهر زیبایی نیز داشته باشند. در این زمینه حفاظ های جدید شاخ گوزنی و بوته ای حرف اول را در بازار می زنند و به یکی از اصلی ترین مدل ها در بازار صنایع فلزی تبدیل شده و فروش بسیار بالایی را این روز ها تجربه می کنند.
همچنین پس از ورود مدل های یاد شده، مدل های پر فروش قدیمی تر همچون حفاظ های سر نیزه دار، با افت فروش شدیدی روبرو شدند اما تولید کنندگان آن حفاظ های قدیمی و خوش نام را با مدل های جدید شاخ گوزنی و بوته ای ترکیب کرده و با بوجود آوردن مدل حفاظ آبشاری و معرفی آن به بازار، توانستند حفاظ های آبشاری را نیز در زمره تولیدات پر فروش خود قرار دهند.
قیمت حفاظ های ساختمانی تابع مسائل مختلفی بسته به سفارش و خواست مشتری، مراحل تولید و شرایط محل نصب بوده و بازه قیمتی گسترده ای را پوشش داده اند. صنایع فلزی کاوه، تولید کننده بزرگ انواع حفاظ های قدیمی و جدید و نوین ساختمانی، قیمت محصولات خود را تابعی از سایز و تراکم حفاظ مورد نظر مشتری، جنس و متریال مورد استفاده، نوع رنگ آمیزی درخواست شده توسط مشتریان، بستر نصب حفاظ روی دیوار و خدمات جانبی ارائه شده به مالک در هنگام نصب قرار داده است.
مهم ترین پارامتر قابل توجه در پروسه تولید و قیمت گذاری، سایز و تراکم حفاظ می باشد که مشتری بر اساس نیاز و سلیقه خود آن را مشخص می نماید. همچنین صنایع فلزی کاوه همواره سعی بر آن دارد تا از بهترین و با کیفیت ترین میلگرد های موجود و پوشش رنگ برای تولیدات خود استفاده نموده و در پروسه تولید با بهره گیری از متخصصات برش، جوش و رنگ آمیزی محصول نهایی را در بالاترین کیفیت آماده نماید.
مشتریان می توانند با مراجعه به شرکت صنایع فلزی کاوه از قیمت های محصولات مطلع شوند.

http://kaveh-company.com/

نظرات (۱)

۰۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۷ aghayehefaz.com
https://aghayehefaz.com/blog/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی