وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۸ ق.ظ

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

اهمیت امنیت و حفظ حریم منازل این روز ها بر کسی پوشیده نیست و روز به روز سیستم های مدرن تر و پیچیده تری برای محافظت از منازل به بازار عرضه می شود. اما در این میان شاید اولین و مهمترین مسئله، جلوگیری اولیه از ورود عوامل بیگانه به حریم داخل منزل و عبور آن ها از دیوار به داخل است. در این رابطه ایفای نقش اول بر عهده نرده های محافظ دیوار های خانه هاست. صنایع فلزی کاوه انواع نرده های شاخ گوزنی، سر نیزه ای جدید و بوته ای را در لیست قیمت خود وارد کرده و به مشتریان ارئه می دهد.

حفاظ های شاخ گوزنی این روز ها بسیار معروف و محبوب شده اند به گونه ای که کمتر ساختمان نوسازی را می توان دید که  از این حفاظ ها بهره نبرده باشد. دارا بودن طراحی جدید و الهام گرفته شده از طبیعت، همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه و برترین و نوین ترین روش های تولید، جوش و رنگ آمیزی در پروسه تولید این نوع حفاظ ها سبب شده تا محصول نهایی دارای کیفیت بالایی باشد و در گذر زمان دچار افت کیفی،خرابی و شکستگی نگردد.
همانند هر محصول دیگری، حفاظ های شاح گوزنی نیز بر اساس ویژگی های مدنظر مشتری طراحی، تولید و نصب می شود که در قیمت نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود. این مشخصات تاثیر گذار همگی در لیست قیمت نرده فلزی صنایع فلزی کاوه گرد آوری شده و در هنگام سفارش، مشتری می تواند با استناد به قیمت های شرکت، ویژگی های حفاظ منزل خود را انتخاب نماید.
در ابتدای اخذ سفارش، کارشناسان شرکت از محل نصب بازدید کرده و بستر نصب حفاظ را مشخص می نمایند تا در صورت نیاز تغییرات لازم در نرده ها و پایه های آن اعمال گردد. به طور مثال در صورتی که دیوار دارای تک پله بوده و یا در طول بصورت پلکانی باشد، بایستی در محل تغییر ارتفاع حفاظ به صورت شیبدار ساخته بشود. دلیل این مسئله را باید در تجربه های قبلی جست و جو نمود. به این صورت که دیده شده بوجود آمدن پله در حفاظ، محلی برای عبور سارقین بوجود می آورد که راه حل آن شیب دار نمودن حفاظ در آن نقطه می باشد.
در کل روش نصب و تغییرات لازم با توجه به بستر نصب روی دیوار می تواند تغییراتی در قیمت نهایی بوجود بیاورد که همه این احتمالا در لیست قیمت اولیه به مشتری اعلام می شود.

نظرات (۱)

۰۳ مهر ۹۶ ، ۰۸:۴۹ یکتا فایل
بام دوست عزیز
به وبسایت یکتا فایل دعوت شدید
برای دانلود فایل رایگان
دانلود هر فایلی که دنبالش هستی
وبسایت یکتا فایل
www.yektafile.ir
منتظرت در یکتا فایل هستم
پک ویژه ماه محرم
به علت فرا رسیدن ماه محرم یکتا فایل یک مجموعه را برای دوستان رایگان آماده کرده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی