وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۱ ب.ظ

لیست قیمت حفاظ ساختمانی

حفاظ های فلزی ساختمانی یکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان هستند که در هنگام تکمیل و سکونت بایستی به آن پرداخته شود. شرکت های تولید کننده صنایع فلزی ساختمانی لیست قیمت های خود را تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار داده اند.

حفاظ شاخ گوزنی

از ابتدایی ترین و اصلی ترین نیاز های بشر در زندگی که از بدو تولد تا پایان عمر همواره به آن احساس نیاز دارد، امنیت در تمامی زمینه ها زندگی شخصی، محل زندگی، شغلی و ...  می باشد. از همان ابتدای تاریخ تمدن بشر، وی به دنبال حفظ حریم خصوصی خویش بود. با پیشرفت زندگی و شهر نشینی به تدریج حفاظ از مرز های محل سکونت نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفت تا جایی که استفاده از حفاظ هایی برای دیوار های منازل مسکونی به امری رایج و ضروری تبدیل شد.
در سال های اخیر حفاظ هایی ک بیشتر مورد استفاده قرار گرفت، حفاظ های سر نیزه ای بود که در سال های زیادی در سطح وسیع در کشور تولید و خریداری می شد. حال به تدریج مدل های جدیدی به بازار ورود پیدا کرده اند که در مدت کوتاهی توانستند بازار صنایع فلزی حفاظ های ساختمانی را به تسخیر خود در آوردند. در کنار این مدل ها که با نام های حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای شناخته می شوند، مدل های قدیمی تر نیز هم چنان تولید شده و مشتریان خاص خود را دارند. ترکیب مدل های قدیمی با مدل های جدید نیز به تولید گونه ای از نرده های محافظ با نام حفاظ آبشاری منجر شده است.
در هر صورت مدل های بسیاری این روز ها در بازار تولید و عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و در بازه های قیمتی متنوعی قرار گرفته اند. حفاظ های شاح گوزنی و بوته ای و مشتقات این مدل ها، سهم اصلی بازار را در دست دارند و در پرفروش ترین روز های خود قرار گرفته اند. تولید کنندگان بسیاری برای تولید این نوع مدل ها سرمایه گذاری کرده و مشتریان نیز رغبت زیادی به خرید آن ها دارند، خصوصا که این حفاظ ها می توانند بازه قیمتی گسترده ای را پوشش دهند.
لیست قیمت شرکت ها بر اساس مدل، تراکم، ارتفاع، جنس و متریال، نوع رنگ مورد استفاده، روش  و بستر نصب و خدمات نصب هنگام نصب بر روی دیوار تنظیم شده و در اختیار مشتریان برای انتخاب قرار می گیرد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۱
پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۲ ق.ظ

فروش انواع نرده های محافظ ساختمانی


صنایع فلزی ساختمانی بازار گسترده ای دارد که شامل انواع نرده ها و محافظ های ساختمان در بخش های مختلف ساختمان های تجاری و مسکونی می شوند. حفاظ های دیواری و نرده های محافظ نیز قسمت مهمی را در خرید و فروش و تجارت صنایع فلزی ساختمانی در اختیار گرفته است.
نرده های حفاظ ساختمانی انواع مختلفی دارند ولی این روز ها پر فروش ترین آن ها انواع شاخ گوزنی و بوته ای می باشد. این نوع جدید از حفاظ ها جلوه ای از ظهور همزمان کارایی و امنیت، زیبایی و کیفیت در یک محصول می باشند. همین مسئله سبب شده تا به پر فروش ترین نرده روی دیوار در بازار داخلی و در شهر های بزرگ و کوچک ایران تبدیل شده و سازه ای متناسب با انواع محیط های آب و هوایی و فرهنگی کشور باشد.
انواع حفاظ دیوار
در بخش کیفیت با بهره گیری از متریال و میلگرد های فولادی بسیار مستحکم، سازه بسیار مقاوم در برابر برش و خمش ایجاد می شود. شرکت صنایع قلزی کاوه برای افزایش کیفیت محصول نهایی خود از پوشش رنگ الکترواستاتیکی استفاده نموده که به رنگ کوره ای نیز مشهور می باشد. از مزایای این پوشش رنگ می توان در کنار زیبایی به این مسئله اشاره کرد که در طول زمان و بر اثر عوامل محیطی و فرساینده، مقاومت بسیار بالایی دارد.
از طرفی ظاهر نوین، به روز و جدید حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای که با الهام گیری از طبیعت طراحی شده، با ظاهر و نمای امروزیز خانه ها هماهنگی داشته و در کنار هم ترکیب چشم نوازی را برای منازل ایجاد می نمایند. صنایع فلزی کاوه این امکان را برای مشتریان فراهم آورده که در کنار ارائه تنوع رنگ حفاظ، سیستم نور پردازی از پایین بر روی حفاظ در شب را نیز هنگام نصب حفاظ اجرا نمایند که زیبایی حفاظ ها را در شب دو چندان خواهد نمود.
امنیت حفاظ های شاح گوزنی و بوته ای نیز در مورد آن بسیار گفته شده است اما ذکر نکاتی دوباره خالی از لطف نیست. با الگو برداری از شاخ های در هم پیچیده گوزن و بوته های خار بیابانی، عامل هشدار دهنده روانی درون این حفاظ ها قرار داده شده و همین الگو برداری سبب ایجاد سازه ای با ساختاری پیچیده و غیر قابل عبور بر روی دیوار شده است. این سازه در سر های انتهایی خود دارای میله های برش خورده و تیغ مانند است که هر گونه تلاش برای عبور را با شکست مواجه خواهد کرد.
صنایع فلزی کاوه با جمع کردن تمام ویژگی های بالا در محصول نهایی خود، انواع نرده های ساختمانی با کیفیت را به مشتریان به فروش می رساند.
http://kaveh-company.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%86%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۱:۳۲
چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۹ ب.ظ

خرید کارآمدترین حفاظ ساختمانی


پس از تکمیل ساختمان مسکونی یا تجاری و پیش از سکونت ساکنین در آن، یکی از اصلی ترین نیاز های ساختمان نرده محافظ دیوار ها می باشد که برای حفظ و تامین امنیت، خرید و نصب آن ضروری است. بنابراین مالکان و پیمانکاران با بررسی بازار صنایع فلزی ساختمانی، برای خرید کارآمدترین حفاظ موجود اقدام می نمایند.

حفاظ

تفاوت سلایق و بودجه ها در بازار خرید سبب شده تا انواع متنوع حفاظ های ساختمانی متقاضی داشته و به فروش برسند. اما کارآمدترین حفاظ و سازه کدام است؟ انواع مختلفی همچون حفاظ های سر نیزه دار، شاخ گوزنی، بوته ای، بوته خاری، گل لاله، گل لیلیوم، آبشاری و ... در بازار از سوی تولید کنندگان صنایع فلزی ساختمانی تولید می گردند که پوشش دهنده گستره ی وسیعی از سلایق و بودجه هاست.
بر اساس بررسی ها در بازار و نگاه به میزان فروش، محبوبیت و کارایی حفاظ های تولید و خریداری شده، می توان به صورت نسبی، حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای و انواع مشتقات آن ها را به عنوان کارآمدترین نرده های ساختمانی این روز ها در بازار معرفی کرد.

حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای

این نوع از نرده های ساختمانی با قابلیت قرار گیری هم بر روی دیوار و هم برو روی پنجره ها، از انعطاف بالایی نیز در هنگام نصب برخوردارند. طراحی ویژه و مدرن آن ها به گونه ای است که با استفاده از طرح های نوک تیز و در هم پیچیده میله ها، حس ترس و هشدار را به صورت غریزی در بیننده ایجاد می کند تا بصورت روانی از ورود سارقان جلوگیری نموده باشد. در مرحله بعد نیز در صورت اقدام سارقین برای عبور، در میان انبوه میله های سر تیز فلزی گیر خواهد کرد. در هر حال، امنیت مسئله ای است که حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای در آن زمینه حرف های زیادی برای گرفتن دارند.
دیگر ویژگی بارز این نوع از نرده های جدید الورود به بازار، ظاهر آن هاست که با ورود خود استاندار های طراحی حفاظ های صنایع فلزی ساختمانی را با جهشی ملموس روبرو نموده است. این طراحی جدید با الهام گیری از طبیعت صورت گرفته و در کنار هشدار برای سارقان، برای ساکنان حس امنیت و آرامش را به دنبال داشته و ظاهر شیک و شکیل خاص خود را نیز دارا می باشد.
صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ های شاخ گوزنی و بوته و سایر انواع حفاظ های فلزی موجود بوده که با استفاده از روش های تولید پیشرفته و نوین، محصولات کارآمد خود را در بازار به مشتریان عرضه می نماید.
http://www.kaveh-company.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c/

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۹
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

تولید حفاظ شاخ گوزنی صنایع فلزی کاوه


حفاظ های محافظ دیوار همواره در مرکز توجه مالکین ساختمان های مسکونی و تجاری بوده است. نقش این حفاظ ها و نرده ها جهت تامین امنیت ساختمان غیر قابل جایگزینی بوده و می طلبد که بهترین و کارآمدترین گزینه در دسترس، به عنوان حفاظ دیوار های ساختمان مسکونی یا تجاری انتخاب شود. امروزه تولید حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از کارآمدترین و پرفروش ترین گزینه های موجود در بازار در شرکت صنایع فلزی کاوه انجام می گیرد.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی بوسیله اتصال میلگرد های 10 یا 12 بصورت برش خورده و تیز شده، توسط جوشکاری با پیروی از الگوی شاخ گوزن نر و با تراکم متغیر تولید می شوند. مشخصه اصلی حفاظ های شاخ گوزنی، سر تیز شده آن ها به وسیله برنده ها و گیوتین های تخصصی بوده که بر خلاف مدل های قدیمی همچون حفاظ های سرنیزه دار، دیگر قابل جدا و عبور کردن نیستند و دزد ها در صورت تلاش برای عبور، در دام این حفاظ ها گرفتار شده و به شدت زخمی خواهند شد.
برای تیز کردن سر میلگرد ها در الگو های شاخ گوزنی، قبل از جوشکاری از گیوتین و برنده های تخصصی استفاده شده تا سر میله هایی بسیار تیز و برنده ایجاد شود که بصورت یک تکه روی بدنه اصلی قرار گرفته اند. برای اتصال قسمت های مختلف از جوشکاری CO2 مدرن و پیشرفته بهره گیری شده که بدون جا گذاشتن اثر جوش قابل توجه، اتصالی بسیار محکم و مقاوم را به ارمغان می آورد و در گذر سالیان نیازی به تعمیر و بازسازی پیدا نخواهد شد.
قرار گیری حفاظ های ساختمانی در روی دیوار های حیاط منازل، در معرض تابش و بارش همیشگی آفتاب و باران و برف را به دنبال خواهد داشت. از این رو بایستی تمهیدات لازم جهت مقاوم سازی نرده ها در برابر تابش آفتاب و بارش باران اتخاذ گردد، به گونه ای که دیگر حتی احتمال آسیب رسیدن به متریال سازه نیز وجود نداشته باشد. صنایع فلزی کاوه با استفاده از پوشش چند لایه رنگ های کوره ای و الکترو استاتیک، مقاومت طولانی حفاظ های تولید خود را در برابر شدید ترین شرایط محیطی تضمین نموده تا سال ها این حفاظ ها بدون وجود زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی وظیفه خود را انجام دهند.
صنایع فلزی کاوه انواع حفاظ های دیواری و ساختمانی را در بهترین کیفیت و با قیمت مناسب با توانایی پوشش بازه گسترده قیمتی تولید نموده و در این مسیر با بهره گیری از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های تولید، تضمین کننده کیفیت بالای محصولات خود می باشد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۸
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۶ ب.ظ

قیمت با کیفیت ترین حفاظ های ساختمانی

حفاظ های ساختمانی یکی از اصلی ترین بخش های هر ساختمان پس از تکمیل آن و پیش از سکونت ساکنین در آن می باشد. وظیفه اصلی این حفاظ ها که مالکین به دنبال آن هستند حفظ امنیت دیوار های منزل است. از طرفی با کیفیت بودن و قیمت تمام شده نیز در تصمیم گیری مشتری در هنگام خرید نقش مهمی را ایفا می نمایند.

حفاظ بوته خاری

جدای از بحث تامین امنیت که کابرد اصلی حفاظ های ساختمانی و دیواری بوده است، امروزه حفاظ هایی در بازار صنایع فلزی تولید می شود که علاوه بر کارایی، ظاهر زیبایی نیز داشته باشند. در این زمینه حفاظ های جدید شاخ گوزنی و بوته ای حرف اول را در بازار می زنند و به یکی از اصلی ترین مدل ها در بازار صنایع فلزی تبدیل شده و فروش بسیار بالایی را این روز ها تجربه می کنند.
همچنین پس از ورود مدل های یاد شده، مدل های پر فروش قدیمی تر همچون حفاظ های سر نیزه دار، با افت فروش شدیدی روبرو شدند اما تولید کنندگان آن حفاظ های قدیمی و خوش نام را با مدل های جدید شاخ گوزنی و بوته ای ترکیب کرده و با بوجود آوردن مدل حفاظ آبشاری و معرفی آن به بازار، توانستند حفاظ های آبشاری را نیز در زمره تولیدات پر فروش خود قرار دهند.
قیمت حفاظ های ساختمانی تابع مسائل مختلفی بسته به سفارش و خواست مشتری، مراحل تولید و شرایط محل نصب بوده و بازه قیمتی گسترده ای را پوشش داده اند. صنایع فلزی کاوه، تولید کننده بزرگ انواع حفاظ های قدیمی و جدید و نوین ساختمانی، قیمت محصولات خود را تابعی از سایز و تراکم حفاظ مورد نظر مشتری، جنس و متریال مورد استفاده، نوع رنگ آمیزی درخواست شده توسط مشتریان، بستر نصب حفاظ روی دیوار و خدمات جانبی ارائه شده به مالک در هنگام نصب قرار داده است.
مهم ترین پارامتر قابل توجه در پروسه تولید و قیمت گذاری، سایز و تراکم حفاظ می باشد که مشتری بر اساس نیاز و سلیقه خود آن را مشخص می نماید. همچنین صنایع فلزی کاوه همواره سعی بر آن دارد تا از بهترین و با کیفیت ترین میلگرد های موجود و پوشش رنگ برای تولیدات خود استفاده نموده و در پروسه تولید با بهره گیری از متخصصات برش، جوش و رنگ آمیزی محصول نهایی را در بالاترین کیفیت آماده نماید.
مشتریان می توانند با مراجعه به شرکت صنایع فلزی کاوه از قیمت های محصولات مطلع شوند.

http://kaveh-company.com/

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۶
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

خرید حفاظ دیوار صنایع فلزی کاوه

اکنون تولید کنندگان مختلف انواع حفاظ دیوار را در بازار تولید و عرضه می کنند. در این بازار رقابتی مهمترین فاکتوری که تولید کننده برای جذب مشتریان بایستی مد نظر داشته باشد، توجه به حفظ کیفیت در بالاترین سطح در کنار مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت ممکن می باشد. صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ دیوار با کیفیت بوده و برای خرید به مشتریان عرضه می نماید.

حفاظ های شاخ گوزنی از نوین ترین سازه های فلزی ساختمانی بوده که با ورود خود به بازار مصرف با استقبال بی نظیری از سوی مصرف کنندگان و مشتریان روبرو شده اند. هم اکنون در سرتاسر کشور انواع تولید کنندگان بزرگ و کوچک در لیست تولید خود انواع حفاظ های شاخ گوزنی را قرار داده و به مشتریان صنعت ساختمان عرضه می نمایند. صنایع فلزی کاوه در سطح عمده و انبوه نسبت به تولید انواع این حفاظ ها اقدام نموده و سبد کالایی متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده است.
صنایع فلزی کاوه انواع حفاظ های روی دیوار از جمله حفاظ های شاخ گوزنی را در انواع تراکم ها و ارتفاع های متنوع و بسته به نیاز مشتری تولید نموده که دارای کیفیت بسیار ممتاز می باشند. محل و بستر نصب حفاظ روی دیوار و همچنین شکل و فرم دیوار برای تولید کنندگان حائز اهمیت است تا با تنظیم ارتفاع و تراکم از بوجود آمدن نقاط ضعف درون ساختار حفاظ جلوگیری نماید.

حفاظ های شاخ گوزنی

تولید حفاظ های نوین ساختمانی که هم اکنون حفاظ های شاخ گوزنی، بوته ای و انواع مشتقات آن ها هستند، پروسه ای دقیق و در عین حال کاملا مبتنی بر تخصص می باشد. میلگرد های فولادی مستحکم در یک طرف با استفاده از گیوتین به صورت سر تیز درآمده و از سوی دیگر با بهره گیری از جوش CO2 به یکدیگر جوش داده می شوند. پوشش رنگ مناسب و مورد استفاده بر خلاف قدیم که از رنگ های پوششی و رنگ های روغنی استفاده می شد، اکنون از رنگ های کوره ای استفاده شده که در برابر خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی، تابش آفتاب و باد و باران دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند و در گذر زمان به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهند شد.
موارد گفته شده همه نشان دهنده کیفیت ساخت بالا در این نوع حفاظ هاست و بایستی به موارد بالا، زیبایی ظاهری حفاظ ها و توانایی بالای آن ها برای دور نگه داشتن سارقین از حریم خانه اشاره نمود که در نهایت خرید حفاظ شاخ گوزنی را از سوی مشتریان همراه با رضایت آن ها در پی داشته و خواهد داشت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۶