وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

صنعت ساختمان سازی مدرن، بالاخص ساخت منازل مسکونی، روز به روز بیشتر به سمت اقتصادی کردن قیمت خرید در عین افزایش کارایی و حفظ زیبایی پیش می رود. با ورود طرح های جدید معماری به نمای بیرونی منازل مسکونی و مجتمع ها، به تدریج تمامی المان های نمای بیرونی قدیمی از دور خارج شده و جای خود را به طرح های زیباتر و کارآمد تر دادند. در زمینه نرده های دیواری نیز به همین ترتیب، مدل های قدیمی همچون حفاظ های سرنیزه ای از دور خارج شده و مدل های جدید جای آنها را گرفتند. معروف ترین و کارآمد ترین حفاظ دیواری این روز در بازار، حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

قیمت خرید حفاظ شاخ گوزنی ساختمان

در سال های نه چندان دور، این نرده های پروفیل ساده یا سرنیزه ای بودند که در اکثر غریب به اتفاق منازل برای حفاظت از دیوار ها خریداری می شدند. سادگی و قیمت پایین و نبود مدل های جایگزین با قیمت مناسب، سبب استفاده گسترده از آن مدل ها شده بود که به راحتی توسط سارقان حرفه ای قابل عبور بودند. اما در سال های اخیر نوع جدید حفاظ ها، معروف به حفاظ شاخ گوزنی یا بوته ای وارد بازار شده که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای بیرونی ساختمان، امنیت را نیز در بالاترین حد ممکن نگه می دارند.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی را می توان به نوعی برای سارقین، غیر قابل عبور تلقی نمود. چرا که در همان مرحله شناسایی و انتخاب منزل مسکونی برای سرقت، با دیدن دیوار های مزین به نرده های سر تیز، متراکم و در هر پیچیده حتی فکر عبور از این حفاظ ها را نیز به ذهن خود راه نمی دهند. زیرا در صورت تلاش برای عبور با شاخک هایی تیز و چاقو مانند مواجه شده، در همان ابتدا به شدت مصدوم گشته و از ادامه سرقت باز می مانند.
همین مسئله امنیت بالا در کنار زیبایی حفاظ شاخ گوزنی، که ناشی از الگو گیری از طبیعت بوده، در کنار قیمت های بسیار مناسب، این حفاظ ها را در سطح بازار بسیار پرطرفدار و پر فروش نموده است. مشتری در هنگام مراجه به شرکت می تواند بر اساس نیاز خود، ارتفاع و تراکم نهایی حفاظ را انتخاب کرده و اقدام به خرید نماید.
حفاظ های شاخ گوزنی، معمولا از میلگرد 10 یا 12 و روش جوش CO2 در پروسه تولید بهره می گیرند. این موضوع در کنار رنگ آمیزی کوره ای سبب شده تا دوام و کیفیت محصول نهایی در سطح بالایی باشد، به طوری که بسیاری از شرکت ها با اطمینان به دوام و کیفیت محصول تولیدی خود، گارانتی های چند ساله را نیز به خریدار ارائه می نمایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی