وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ق.ظ

تولید حفاظ شاخ گوزنی صنایع فلزی کاوه


حفاظ های محافظ دیوار همواره در مرکز توجه مالکین ساختمان های مسکونی و تجاری بوده است. نقش این حفاظ ها و نرده ها جهت تامین امنیت ساختمان غیر قابل جایگزینی بوده و می طلبد که بهترین و کارآمدترین گزینه در دسترس، به عنوان حفاظ دیوار های ساختمان مسکونی یا تجاری انتخاب شود. امروزه تولید حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از کارآمدترین و پرفروش ترین گزینه های موجود در بازار در شرکت صنایع فلزی کاوه انجام می گیرد.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی بوسیله اتصال میلگرد های 10 یا 12 بصورت برش خورده و تیز شده، توسط جوشکاری با پیروی از الگوی شاخ گوزن نر و با تراکم متغیر تولید می شوند. مشخصه اصلی حفاظ های شاخ گوزنی، سر تیز شده آن ها به وسیله برنده ها و گیوتین های تخصصی بوده که بر خلاف مدل های قدیمی همچون حفاظ های سرنیزه دار، دیگر قابل جدا و عبور کردن نیستند و دزد ها در صورت تلاش برای عبور، در دام این حفاظ ها گرفتار شده و به شدت زخمی خواهند شد.
برای تیز کردن سر میلگرد ها در الگو های شاخ گوزنی، قبل از جوشکاری از گیوتین و برنده های تخصصی استفاده شده تا سر میله هایی بسیار تیز و برنده ایجاد شود که بصورت یک تکه روی بدنه اصلی قرار گرفته اند. برای اتصال قسمت های مختلف از جوشکاری CO2 مدرن و پیشرفته بهره گیری شده که بدون جا گذاشتن اثر جوش قابل توجه، اتصالی بسیار محکم و مقاوم را به ارمغان می آورد و در گذر سالیان نیازی به تعمیر و بازسازی پیدا نخواهد شد.
قرار گیری حفاظ های ساختمانی در روی دیوار های حیاط منازل، در معرض تابش و بارش همیشگی آفتاب و باران و برف را به دنبال خواهد داشت. از این رو بایستی تمهیدات لازم جهت مقاوم سازی نرده ها در برابر تابش آفتاب و بارش باران اتخاذ گردد، به گونه ای که دیگر حتی احتمال آسیب رسیدن به متریال سازه نیز وجود نداشته باشد. صنایع فلزی کاوه با استفاده از پوشش چند لایه رنگ های کوره ای و الکترو استاتیک، مقاومت طولانی حفاظ های تولید خود را در برابر شدید ترین شرایط محیطی تضمین نموده تا سال ها این حفاظ ها بدون وجود زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی وظیفه خود را انجام دهند.
صنایع فلزی کاوه انواع حفاظ های دیواری و ساختمانی را در بهترین کیفیت و با قیمت مناسب با توانایی پوشش بازه گسترده قیمتی تولید نموده و در این مسیر با بهره گیری از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های تولید، تضمین کننده کیفیت بالای محصولات خود می باشد.

نظرات (۲)

مرسی عالی بود
۰۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۶ آقای حفاظ
https://aghayehefaz.com/blog/%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%DA%AF%D9%88%D8%B2%D9%86%DB%8C/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی