وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی در تهران

در سالیان اخیر انواع نرده های محافظ دیوار همچون حفاظ شاخ گوزنی به میزان قابل ملاحظه ای در شهر تهران و پس از این شهر در سایر شهر های بزرگ و کوچک کشور رو به رشد بوده است.این نوع از حفاظ ها توانایی تولید و نصب مطابق با انواع نیاز های متنوع مشتریان را دارا بوده و با قیمت های متغیر به سرعت جایگاه مستحکمی برای خود در بازار صنعت ساختمانی پیدا کرده اند.

برقراری حس آرامش و امنیت از مسائل مورد اهمیت برای مالکین و ساکنین منازل است. به همین جهت مالکین معمولا قبل یا بلافاصله پس از سکونت اقدام به تهیه سیستم ها و اقدامات امنیتی کرده و اولین مورد در این زمینه نصب حفاظی برای دیوار های منزل می باشد. در سطح شهر های بخصوص شهر تهران نیز می توان این مسئله را مشاهده نمود که کمتر خانه ای بدون استفاده از حفاظ بر روی دیوار حیاط دیده می شود. در هر صورت می توان مشاهده کرد که تقاضا برای حفاظ دیواری در تهران و شهر های دیگر بالا بوده و تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید نرده حفاظ برای دیوار فعالیت می نمایند.

حفاظ شاخ گوزنی

در سال های اخیر عمده سفارش ها و تولید های صنایع فلزی ساختمانی در بخش نرده و حفاظ دیوار در اختیار حفاظ های شاخ گوزنی بوده است. به گونه ای که می توان عینا مشاهده کرد و گزارش داد که اکثریت قریب به اتفاق حفاظ های تازه ساز برای منازل شهر تهران از انواع شاخ گوزنی می باشد. این حفاظ دارای چند نوع مشتقات هستند که همگی در صنایع فلزی کاوه تولید شده و مشتریان می توانند بنابر سلیقه خود از میان آن ها انتخاب نمایند.
برای تولید این حفاظ ها میلگرد های فولادی 10 و 12 بهره گیری شده و با روش های جوشکاری جدید و قابل اطمینان جوشکاری شده و کیفیت اتصالات نهایی در حد بالایی می باشد. این میلگرد ها در بخش انتهای خود با استفاده از گیوتین تیز شده اند تا اجازه عبور را به سارقین ندهند.
با افزایش شناخت انبوه سازان و سازندگان منازل نسبت به مدل های جدید، مدل های حفاظ شاخ گوزنی از تقاضای بالایی برخوردار گشته و تولید این حفاظ در شرکت های صنایع فلزی تهران و دیگر شهر های ایران رونق بالایی یافته است. برخی از مالکین منازل که دیوار های آن ها از مدل های قدیمی تر حفاظ ها مانند نرده های سر نیزه ای استفاده می کنند نیز تدریجا رو به استفاده از انواع حفاظ های شاخ گوزنی آورده اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی