وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

حفاظ های شاخ گوزنی این روز ها به سرعت جای ثابتی در صنعت ساختمان و مسکن برای خود کسب نموده اند. پس از تهران، این نوع حفاظ ها به سرعت در شهر های دیگر کشور نیز جای پای خود را سفت کرده اند. یکی از بزرگترین شهر هایی که استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با قیمت های متنوع در آن بسیار رایج شده است، اصفهان می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی

قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به دارا بودن زیبایی، کارایی و کیفیت در کنار قیمت مناسب بصورت توامان خیلی سریع به حد قابل قبولی از شناخته شدن در بازار رسیده اند و دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از این نوع نرده ها برای دیوار های منزل خود استفاده نکند. بالاخص در شهر های بزرگی همچون اصفهان، و در مناطق لوکس نشین و حتی متوسط این شهر این نوع حفاظ شاخ گوزنی به کرات مورد استفاده قرار می گیرند.

جلوگیری از سرقت با حفاظ ساختمان

سارقان منازل مسکونی همواره در حال یافتن راه های جدیدی برای نفوذ به ساختمان ها از روی دیوار حیاط هستند. نوع قبلی نرده های سر نیزه دار دیوار بر روی های منازل، با اینکه از کارایی نسبتا خوبی برخوردار بود اما به تدریج سارقان راه های رهایی از آن را آموخته و نرده های سر پیکان دار کم کم کارایی روزهای نخست خود را از دست دادند. از طرفی دارای ظاهر زیبایی نیز نبودند. تمام اینها باعث شد تا پس از ورود حفاظ شاخ گوزنی همراه با قیمت مناسبی که داشتند به شهر اصفهان، مالکان به سرعت به استفاده از آنها روی بیاورند.

زیبایی و امنیت با حفاظ شاخ گوزنی

نرده های حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری که همانند شاخ گوزن دارند، و هم چنین به زیبایی قابل رنگ آمیزی هستند، به سرعت توانایی های خود را برای حفاظت از حریم منازل نشان داده و اکنون پس از شناخته شدن در میان مردم و به واسطه توانایی بالا برای صیانت از حریم منزل و محل زندگی از تقاضای بالایی برای نصب برخوردار گشته اند. همچنین نسبت به سایر تجهیزات امنیتی دارای قیمت معقول تری می باشند.
اکنون در شهر اصفهان مالکان و سازندگان منازل مسکونی می توانند بر اساس بودجه و نیاز منزل مسکونی خود از مشاوره تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی بهره مند شده و پیش بینی قیمت کار نهایی را دریافت کنند. این قیمت بر اساس تراکم نرده مورد نیاز مشتری، نوع رنگ آمیزی حفاظ، ارتفاع نرده ها و محل نصب بر روی دیوار منزل متغیر می باشد و مالکان پس از ارزیابی نهایی قیمت قادرند در صورت تمایل نسبت به سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای صیانت از حریم خصوصی منازل خود اقدام نمایند.

نظرات (۱)

۰۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۱۰ aghayehefaz.com
حفاظ شاخ گوزنی
درب آکاردئونی
حفاظ پنجره
https://aghayehefaz.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی