وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

انواع حفاظ روی دیوار

علم و صنعت هیچ گاه در یک نقطه ثابت نمی ایستند و همواره حرکت رو به جلو را در پیش می گیرند. در بخش صنعت ساختمان نیز هر روز مدل های جدید مصالح ساختمانی و مشتقات صنعت ساختمان وارد بازار مصرف شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. حفاظ روی دیوار یکی از مواردی است که برای هر ساختمانی سفارش داده شده و تقاضا برای انواع آن همواره در سطح بالایی قرار دارد.

حفاظ شاخ گوزنی

از زمان های قدیم پس از توسعه و پر جمعیت شدن شهر های بزرگ در سرتاسر جهان، شناخت مردم نسبت به یکدیگر و همسایه ها کاهش یافته و عدم شناخت و اعتماد حس فقدان امنیت را در ساکنین بوجود آورد. پس از این بود که اولین حفاظ ها برای حفاظت از حریم منازل ابداع شدند. در ابتدا از محصولات طبیعی برای این امر بهره گرفته می شد اما با پیشرفت صنعت در هر دوره زمانی از انواع مختلفی از نرده و حفاظ بهره گیری شد. با آغاز عصر مدرن و ورود فولاد به صنایع ساختمانی در دوره های پیش از زمان حاضر، نرده ها و حفاظ هایی از جنس فلز و فولاد های قالب ریخته شده نیز وارد صنعت ساختمان شد و امروزه ما وارث این نوع حفاظ های فلزی قدیمی می باشیم.
در کشور ایران حفاظ های روی دیوار با حفاظ های سرنیزه ای شناخته شدند و به تدریج در سطح وسیعی در سرتاسر شهر های ایران مورد استفاده قرار گرفتند. انواع مختلفی از این نوع حفاظ ها در سال های متمادی وارد بازار شده و پس از مدتی از رده تولید خارج گشتند و امروزه حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای و انواع زیر مجموعه این نوع حفاظ ها در بازار تولید شده و دارای بازار پر رونقی می باشند.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی با الهام گیری از طبیعت طراحی شده و ساختاری ترسناک برای سارقان دارند. از طرفی همین ظاهر باعث شده تا نوعی اطمینان روانی به قابلیت این حفاظ ها در حفظ امنیت ایجاد شود.
صنایع فلزی کاوه برای تولید نرده های شاخ گوزنی از فولاد با استحکام شده بهره برده و در انتها میله ها را با استفاده از گیوتین بسیار تیز و برنده می سازد. برای اتصال این قطعات از جوش CO2 بهره گیری شده و در مراحل رنگ آمیزی نیز از روش الکترواستاتیک بهره برده شده تا بهترین کیفیت بدست آید. استفاده از رنگ کوره ای سبب شده تا حفاظ های تولیدی در برابر گذر زمان و باد و باران مقاوم می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی