وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۷ ب.ظ

تولید حفاظ شاخ گوزنی


با پایان یافتن مراحل ساخت منازل مسکونی و اماکن تجاری، قبل از سکونت و نقل مکان ساکنین یکی از مهم ترین مسائی که مورد توجه قرار می گیرد، تامین امنیت ساختمان است. سیستم های الکترونیکی و دزدگیر های پیشرفته بخشی از این سیستم خواهند بود. حفاظ های روی دیوار نیز بسیار می توانند موثر واقع شده و یا حتی در ترکیب با سیستم های الکترونیکی با تاثیر گذاری بسیار بیشتر ظاهر شوند. انواع متنوع حفاظ های دیواری در بازار تولید می شوند که امروزه حفاظ شاخ گوزنی یکی از اصلی ترین و پر طرفدار ترین آنها به شمار می رود.
نرده حفاظ دیوار
حفاظ های شاخ گوزنی و به طور وسیع تر، کلا حفاظ های طرح بوته خاری و شاخ گوزنی، امروزه بسیار شناخته شده هستند و فروش بسیار بالایی را تجربه می کنند. تولید کنندگان و شرکت های صنایع فلزی، دریافته اند که اقبال مشتریان و بازار به سمت استفاده از این نوع حفاظ ها رفته و تولید آن ها را در دستور کار خود قرار داده اند. سرمایه گذاران نیز بیشتر مایل به سرمایه گذاری بر روی تولید انواع حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی می باشند.
حفاظ های شاخ گوزنی در سال های اخیر با رشد تقاضا و به طبع آن با رشد تولید و فروش قابل توجهی مواجه شدند. صنایع فلزی کاوه که خود از اصلی ترین تامین کنندگان و تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی می باشد، دلیل این افزایش تقاضا را در چند دلیل عمده می داند. اول اینکه تولید حفاظ شاخ گوزنی با پیچیدگی خاصی همراه نبوده و پروسه آن با سرمایه گذاری معقولی قابل راه اندازی می باشد. همین مسئله در وهله ی دوم سبب می شود تا هزینه تمام شده برای مشتری در حد مناسبی باقی بماند و توانایی پوشش دادن انواع بودجه ها را داشته باشد.
سومین پارامتر موثر در رشد فروش این نوع حفاظ ها، ظاهر زیبا و مدرن آن هاست که با مدل های قدیمی بسیار متفاوت بوده و به نوعی کلید موفقیت آن در بازار می باشد. همچنین تولید کننده می تواند با انعطاف بالا در مورد ظاهر این حفاظ ها عمل نماید. به طور مثال مدل های متنوع چیدمان سر میله ها و رنگ آمیزی های متنوع قابل انجام می باشد.
چهارمین مورد نیز امنیت و کارایی است که این حفاظ ها برای مشتری به ارمغان می آورند. به گونه ای که گزارش ها از ضریب نفوذ ناپذیری تقریبا 100 درصدی این حفاظ ها حکایت دارند.
موارد یاد شده را می توان اصلی ترین عوامل افزایش تقاضا برای حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای دانست و هم اکنون صنایع فلزی کاوه، با کیفیت ترین انواع حفاظ را با بهره گیری از دانش متخصصین این حوزه تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی