وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۹ ب.ظ

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

امنیت ساختمان های محل سکونت مردم موضوع حساسی است که جای هیچ گونه قصوری برای سازندگان و مالکین ساختمان باقی نمی گذارد. ازین رو بایستی کارآمد ترین روش برای  تامین امنیت هر بخش از ساختمان انتخاب شود. نرده های محافظ دیوار ساختمان انواع مختلفی داشته که حفاظ شاخ گوزنی به دلیل داشتن مزایای فراوان در مقابل قیمت معقول، به سایر انواع نرده روی دیوار برتری دارد.

حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع جدید نرده حفاظ دیوار است که در سال های اخیر با استقبال بالایی در بازار مصرف داخلی مواجه شده است. همچنین مقبولیت و محبوبیت رو به رشدی دارد. دلایل بسیاری در این مسئله دخیل هستند که می توان به ناکارآمدی و از مد روز خارج شدن حفاظ های قدیمی و نیاز به یک محصول جدید اشاره کرد. در این هنگام حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته خاری به بازار معرفی شدند و به سرعت در بازار شناخته شدند.

ویژگی های این حفاظ ها

حفاظ های شاخ گوزنی این روز ها از محبوبیت و مقبولیت بسیار بالایی در بازار برخوردارند و فروش بالایی را تجربه می کنند. مزایای فراوان در کنار قیمت معقول دلیل این افزایش و رشد تولید و تقاضا می باشد. الهام گیری از طبیعت در طراحی این حفاظ ها سبب شده تا با دیدن آن حس آرامش خاطر به انسان دست بدهد. این طراحی همچنین ظاهر خشنی نیز دارد که برای سارقین علامت هشدار تلقی می گردد. از سوی دیگر ظاهر حفاظ شاخ گوزنی با نمای بیرونی رایج این روزها در صنعت ساختمان همخوانی داشته و از انعطاف ظاهری بالایی هم برخوردار می باشد.
مزیت دیگر حفاظ شاخ گوزنی توانایی بالای برای دور نگه داشتن سارقان از حریم خانه است. صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ شاخ گوزنی، از میلگرد های فولادی 10 یا 12 برای تولید این حفاظ ها بهره می برد.این جنس باعث می شود تا نرده ها نفوذ ناپذیر شده و امکان برش یا شکستن آنها برای سارقین وجود نداشته باشد. استفاده از روش های نوین جوشکاری، سبب می شود تا حفاظ در محل اتصال میله ها به یکدیگر مقاومت بالایی داشته باشد و نیز دوام طولانی مدت را در گذر سال ها از خود نشان دهد.
صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع درب و نرده های محفاظ فلزی، حفاظ های شاخ گوزنی و بوته خاری را به عنوان برترین انواع حفاظ روی دیوار در بازار به مشتریان پیشنهاد کرده و با استفاده از علم و مهارت متخصصان خود تولیدات با کیفیتی را در بازار ساختمانی عرضه می نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی