وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ق.ظ

انواع نرده حفاظ روی دیوار

تعبیه حفاظ برای دیوارهای باز و حتی پنجره های منازل، امری ضروری برای هر مالک ساختمان می باشد و مالکان وسواس زیادی برای استفاده از بهترین و کارآمد ترین حفاظ ممکن را دارند. انواع حفاظ های مختلف برای نصب روی محل های مورد نیاز، در بازار در دسترس هستند. صنایع فلزی کاوه با شناسایی نیاز بازار انواع حفاظ های کارآمد برای دیوار های منازل را طراحی و تولید نموده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نرده حفاظ دیوار

انواع متنوع حفاظ روی دیوار از سال های گذشته در بازار تولید می شده که می توان به حفاظ های نرده ای ساده و حفاظ های نرده ای سر نیزه دار اشاره نمود. اخیرا نوع جدیدی از حفاظ ها طراحی و تولید شده که با نام حفاظ های شاخ گوزنی یا حفاظ های بوته خاری معروفند. این حفاظ ها با نگاهی مثبت به طبیعت و با الهام از شاخ گوزن و بوته های در هم تنیده خار طراحی شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی

این نوع از حفاظ که خود دارای انواع زیر شاخه ها می باشد دارای ویژگی های برجسته ای است که آن ها را از سایر حفاظ ها و نرده های دیواری بازار متمایز می نماید. این ویژگی ها شامل ظاهر شیک و پسنندیده، کیفیت بالا و دارا بودن ایمنی در سطح فوق العاده است که به نوعی می توان ایمنی آنها را در حدی دانست که سارقان به کلی قید منازل دارای حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای را می زنند.
تمامی انواع حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای به گونه ای طراحی و تولید می شوند که دارای سر شاخه های برش خورده بسیار تیز و محکم و غیر قابل شکستن می باشند که در سر شاخه ها به انتهاهای چاقو مانند و متراکم ختم  می گردند. هم چنین الهام از بوته های خار در این حفاظ ها سبب شده تا این سر شاخه ها با حالتی در هم پیچیده مانع از هر گونه تلاش برای عبور شوند.

انواع حفاظ روی دیوار

از انواع اصلی حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یا بوته ای می توان به مدل های آبشاری، گل لیلیوم و گل لاله اشاره نمود. صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع این حفاظ هاست و با کیفیت بالا این نرده ها را برای مشتریان تولید کرده و در محل نصب می نماید. کارشناسان تولید و نصب شرکت با ارزیابی دقیق از نیاز و سلیقه مشتری بهترین نوع حفاظ با بهترین و مناسب ترین ویژگی ها را برای مشتری در نظر گرفته و به وی پیشنهاد می دهند و با بررسی دقیق محل نصب امکان نصب سریع و آسان را در کمترین زمان برای خریدار فراهم می آورند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی