وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی این روز ها به کالایی پرفروش و پر متقاضی در صنعت ساختمان تبدیل شده و در بازار از شرایط مناسبی برخوردار اند. قیمت مناسب در کنار زیبایی و کارایی بالا سبب شده تا بسیاری از مالکان منازل مسکونی، حفاظ های شاخ گوزنی را برای نصب و محافظت از دیوار منزل خود برگزینند.
این حفاظ ها با الهام از شاخ گوزن و از سوی دیگر بوته های بیابانی خار طراحی شده و در بازار با نام حفاظ بوته ای نیز شناخته می شوند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به متریال مورد استفاده در شاخه ها، رنگ مورد استفاده، تراکم میله ها، ارتفاع و محل نصب تعیین می گردد. در بازار این روز ها قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی آن را به گزینه ای مناسب و پرطرفدار برای تمامی مشتریان تبدیل نموده است.
نرده شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی با ظاهر خاص خود، با اولین نگاه حس ترس و خطر را در ذهن بیننده ایجاد می نمایند. از طرفی نبود پیچیدگی خاص در متریال و ساختار باعث شده تا این حفاظ ها قیمت معقولی داشته که مناسب تمام بودجه هاست.
تراکم و ارتفاع های کم با جنس و قطر میلگرد معمولی برای بودجه های متوسط مناسب بوده و کارایی آنها به حدی است که خیال مالک را از بابت امنیت و جلوگیری از عبور سارقین راحت می سازند. از طرفی افزایش تراکم و ارتفاع و استفاده از میلگرد های زخیم تر سبب می شود تا حس اطمینان در ساکنین ساختمان دو چندان شود.
از دیگر مزایای حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ های رایج و یا قدیمی، ظاهر آن هاست که بر خلاف نرده های دیواری قدیمی همچون نرده های سر نیزه ای، ظاهر شیک و زیبایی دارند که با روح و زبان طراحی های نوین نمای بیرونی ساختمان ها نیز در تضاد نخواهند بود.
 این حفاظ ها با توجه به نمای بیرون ساختمان و سلیقه مشتری، قابلیت انتخاب رنگ و یا حتی طرح های متنوع را دارند. رنگ آمیزی پیشنهادی سازندگان برای این نرده ها، روش رنگ آمیزی کوره ای یا الکترواستاتیک می باشد که می توان به مقاومت و محافظت بالای این پوشش رنگ در برابر زنگ زدگی و خوردگی در گذر زمان اطمینان کامل داشت.
حفاظ شاخ گوزنی
همچنین در طی سال های اخیر و پس از شناخته شدن حفاظ های شاخ گوزنی با قیمت مناسب در بازار، بنابر سلایق مشتریان، طرح های متنوعی برای آرایش حفاظ ها و میله های حفاظ معرفی و وارد بازار تولید و مصرف شد. از جمله این طرح ها می توان به حفاظ های آبشاری، گل لاله و گل لیلیوم اشاره نمود که زیبایی دو چندانی را برای حفاظ های شاخ گوزنی به ارمغان آورده اند.
http://www.kaveh-company.com/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی