وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۸ ب.ظ

فروش بهترین نرده های حفاظ شاخ گوزنی

امروزه به دلیل زیاد شدن بی کاری و ازدیاد جمعیت سارقین، وجود نرده های حفاظ لازمه ی هر منزل می باشد، بطوریکه خاصیت زیبایی و امنیت منزل را داشته باشد. نرده های شاخ گوزنی که امروزه در بازار به فروش می رسد، بهترین گزینه برای خرید می باشند. زیرا نه تنها از استحکام و قدرت بالایی برخوردار است، بلکه زیبایی منحصر به فرد خود را نیز دارد.

نرده شاخ گوزنی

شاخ گوزن موجب زیبایی چشم نواز این حیوان و همچنین دفاع در مقابل حیوانات درنده می باشد. این ایده باعث شده است که جرقه ای در ذهن طراحان این نوع نرده بیوفتد و بتوانند از آن در طراحی نرده های حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنند. نکته ی دیگر خمیدگی این نوع نرده های حفاظ می باشد بطوریکه عبور هر نوع سارق را غیر ممکن کرده است.
معمولا در ساختمان ها از نرده های نیزه ای استفاده می شود، اما وجود این سبک نرده ها دارای ضعف هاییست. اولین ضعف آن صاف بودن این نوع نرده های حفاظ است که باعث می شود سارقی به راحتی از آن عبور کنند. دومین ضعف آن استحکام پایین آن ها می باشد بطوریکه به راحتی قابل خم شدن و برش دادن هستند. سومین ضعف آن ظاهر نه چندان زیبای آن می باشد که در نمای ساختمان بسیار تاثیر دارد. اما نرده های حفاظ شاخ گوزنی تمامی این ضعف ها را برطرف کرده بطوریکه خمیدگی آن عبور سارقین را سخت کرده و همچنین از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به زیبایی ساختمان کمک شایانی می کند.
به دلیل وجود وسایل گرانبها همچنین پول و جواهرات در منازل، بهترین گزینه برای سارقین منازل می باشند که اگر مسائل امنیتی در آن رعایت نشود، اموال در خطر جدی ای قرار می گیرند که با استفاده از نرده حفاظ های مختلف از جمله شاخ گوزنی و بوته ای این مشکل بطور کامل رفع خواهد شد.
شرکت صنایع فلزی کاوه با استفاده از بهترین آلیاژ های فلزی و جدید ترین تکنولوژی ها و روش های تولید در تلاش است تا بهترین کیفیت را تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. برای تولید نرده از آلیاژ های فولاد با استحکام بالا در برابر خمیدگی و برش استفاده شده و جوش اتصالات و پوشش رنگی حفاظ نیز با بهترین و با مطمئن ترین روش تولید و تامین می شوند تا پس از فروش به مشتریان، بالاترین کیفیت در این زمینه در اختیار آن ها قرار گرفته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی