وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ق.ظ

فروش حفاظ بوته ای در اصفهان

حفاظ های بوته ای امروزه دارای جایگاه ثابتی بوده و از محبوبیت بالایی در میان صنعتگران صنعت ساختمان پیدا کرده است. این نوه حفاظ ها ابتدا در تهران و به تدریج در سایر شهر ها از جمله اصفهان وارد چرخه تولید شده و به فروش می رسند. اصفهان از بزرگترین شهر های ایران است و روند سریع توسعه شهری و ساختمان ها در این شهر سبب بوجود آمدن تقاضای بالایی برای این حفاظ ها شده است.

نرده حفاظ دیوار

حفاظ بوته ای با دارا بودن کارایی، کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب در کنار هم به سرعت در بازار صنعت ساختمان شناخته شده و کمتر ساختمانی را می توان پیدا کرد که برای نرده گذاری دیوار از حفاظ های بوته ای بهره نبرده باشد. در شهر اصفهان نیز با دارا بودن کیفیت بالای زندگی و میل مردم به منازل شیک در اکثریت مساحت بخش مسکونی شهر، تقاضا برای حفاظ های بوته ای بالا رفته و فروش این نرده ها رونق زیادی پیدا کرده است.
سارقان منازل هیچ گاه دست از تلاش خود برای ورود به منازل دست نکشیده و همواره در حال بروز رسانی روش های نفوذ و سرقت هستند. در قدیم استفاده از حفاظ های سر نیزه ای رایج بود که دارای نقطه ضعف های بسیاری بودند و با گذشت سال ها این نقاط ضعف به تدریج توسط سارقین مشخص شده و مورد استفاده قرار می گرفتند. این مسئله در کنار نداشتن ظاهر زیبا و از مد خارج شدن آن به تدریج باعث شد تا کاراریی و محبوبیت روز های نخست خود را از دست بدهند. در این شرایط ورود حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی شرایط متفاوتی را رقم زد  و ابتدا در تهران و سپس در دیگر شهر های بزرگ مانند اصفهان این حفاظ ها به سرعت جایگاه خود را کسب نمودند.
نرده های بوته ای ساختاری مشابه بوته های خار بیابانی داشته و توسط تولید کنندگان به زیبایی رنگ آمیزی می شوند. این ویژگی ها در کنار توانایی بالای آن ها برای حفظ حریم منازل، به سرعت جایگاه ویژه ای در اختیار آن قرار داده و مقبولیت بالایی در میان مردم کسب کرده است. از طرفی حفاظ های دیواری در خط اول تجهیزات حفاظت از ساختمان می باشند و در صورت استفاده از حفاظ مناسب، بسیاری از منازل دیگر نیازی به سایر تجهیزات امنیتی نخواهند داشت.
صنایع فلزی کاوه اکنون از بزرگترین تولید کنندگان حفاظ بوته ای بوده و این حفاظ ها را با قیمت و کیفیت مناسب به مشتریان از هر شهر از ایران به فروش می رساند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی