وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ب.ظ

فروش کارآمدترین حفاظ دیوار


کارشناسان حوضه تولید و فروش مصنوعات فلزی و ساخت نرده های ساختمانی، می توانند نظرات موثر و قابل اتکایی را در مورد بهترین و کارآمد ترین انواع نرده و حفاظ دیوار، در اختیار مشتریان قرار دهند. به گفته این کارشناسان امروزه کارآمدترین حفاظ دیوار در بازار کشور، حفاظ های بوته ای و شاح گوزنی می باشد.

از نظر کارشناسان، حفاظ کارآمد بایستی از نظر مشتری با ظاهر ساختمان هماهنگ بوده و دیوار ها و نمای بیرون ساختمان را دچار مشکل و ضعف نکند، دارای امنیت در سطح بالا باشد و هزینه سنگینی را به مشتری وارد ننماید. حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی با قیمت معقول و مناسب خود توانسته اند جای پای خود را در بازار بسیار محکم کرده و این روز ها فروش بالایی را تجربه می نمایند.
این نرده ها دارای ظاهر جدید و مشتری پسند و سازگار با انواع سلیقه ها می باشد. حتی مالکینی که در پی ظاهر کلاسیک مانند حفاظ های سر نیزه دار هستند نیز می توانند از ترکیب نرده های شاخ گوزنی و سر نیزه ای استفاده کنند که ظاهر کلاسیک آشنای قبلی را داشته و از طرفی نقاط ضعف حفاظ های قدیمی در آن برطرف شده است. یکی از زیبا ترین امکاناتی که صنایع فلزی کاوه همراه با تولیدات خود در اختیار مشتریان قرار می دهد، نور پردازی این حفاظ ها به صورت تابش از پایین به بالا بوده که در شب ظاهر باشکوه و متفاوتی را ایجاد خواهد کرد.
از سوی دیگر حفاظ های شاح گوزنی و بوته ای امنیت را در دو مرحله برای منازل مسکونی به ارمغان می آورند. در مرحله اول با ظاهری ترسناک و ایجاد حس خطر در سارقینی که برای انتخاب هدف سرقت خود در حال طرح نقش هستند، آنها را از انتهاب این منازل به طور کامل منصرف می نمایند. در مرحله دوم در صورتی که شخصی برای عبور اقدام نماید با شکست کامل مواجه خواهد شد.
در صورت اقدام برای عبور از روی حفاظ های شاخ گوزنی و بوته خاری، سارق با میله های سخت و انعطاف ناپذیر مواجه می گردد که مانند مدل های قدیمی به سادگی قابل برش نیستند. با اقدام برای رد شدن از روی این میله ها که مانند تیغ تیز و برنده شده اند، دزد دچار جراحات سطحی و یا حتی عمیق شده و مجبور به ترک محل خواهد شد. حتی می توان درصدی را برای گیر افتادن سارق در میان نرده و خار های آن در نظر گرفت.
حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای امروز به عنوان کارآمدترین حفاظ روی دیوار با قیمت مناسب و کیفیت بالا و تضمین شده از سوی صنایع فلزی کاوه در اختیار مشترین قرار می گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی