وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ

انواع حفاظ بوته ای

از سال های دور مالکان ساختمان ها از انواع روش ها برای جلوگیری از عبور متجاوزین از دیوار های منازل استفاه می کرده اند. این روش ها در سال های اخیر به استفاده از نرده های آهنی روی دیوار ها منتهی شده که معروف ترین این حفاظ ها، نرده های سرنیزه ای بوده است که هم اکننون بسیار دیده می شوند. به مرور نقاط ضعف حفاظ های سر نیزه در کنار ظاهر قدیمی آنها سبب شد تا نیاز به مدل های جدید نرده دیواری بوجود آید و با ورود انواع حفاظ های بوته ای در نهایت جایگزین مدل های قدیمی در بازار شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی

الهام گیری از طبیعت مهمترین شاخصه ظاهری این حفاظ های جدید می باشد. بوته های خار بیابانی و شاه گوزن نر الهام بخش حفاظ های بوته ای و شاخ گوزنی است. همچنین به مرور زمان المان های دیگری نیز در ساخت این ها مد نظر قرار گرفت. مدل های حفاظ آبشاری و گل لاله و گل لیلیوم انواع دیگر حفاظ های بوته ای می باشد.
با گذشتن از ظاهر این نرده ها به بحث کیفیت و امنیت آن ها می رسیم که در سطح بالایی قرار دارد. میلگرد های استفاده شده در این تولیدات از جنس فولاد مستحکم بوده و در برابر خم شدن یا شکسته شدن مقاومت دارند. اتصالات با استفاده از جوش CO2 ساپورت شده و نقطه قوتی برای این حفاظ ها به شمار می روند.
ساخت نرده های بوته ای دارای انعطاف پذیری مناسبی می باشد. با توجه به نیاز مشتری و با در نظر گرفتن نصب آنها، می توان ارتفاع و تراکم حفاظ را تغییر داد و حتی از ارتفاع متغیر در طول حفاظ استفاده کرد. در حالتی که روی سطح دیوار دارای ارتفاع متغیر باشد می توان نرده ها را با ارتفاع متناسب با آن تولید کرده و یا یک پایه در زیر آنها تعبیه نمود تا روی حفاظ یکپارچه گردد.
با ترکیب این نوع جدید از حفاظ ها با مدل های قدیمی، حفاظ های سر نیزه ای نوین تولید شده که همان ظاهر قدیمی را دارا هستند، با این تفاوت که در بخش سر نیزه از نرده های شاخ گوزنی و بوته خاری بهره می برد. این ترکیب هوشمندانه از ظاهر و مزایای مدل های قدیمی در کنار ظاهر زیبای مدل های جدید بهره برده و نسبت به مدل قدیمی از امنیت بسیار بالاتر نیز بهره می برد.
صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ های روی دیوار می باشد و با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال تولیدات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی