وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ

کارآمدترین حفاظ روی دیوار

حفاظ های دیوار ها و در و پنجره های ساختمان عضوی جدایی ناپذیر از یک ساختمان تازه ساخته شده می باشند و منطقا از سوی هر مالک، بهترین و کارآمد ترین حفاظ برای منزل انتهاب می  گردد. امروزه با پیشرفت علم معماری و طراحی های نمای خارجی ساختمان ها، کارآمدترین حفاظ روی دیوار، بایستی کیفیت، امنیت و زیبایی را همزمان در بالاترین سطح خود به مشتری ارائه نماید.

حفاظ

گزینه ای که این روز ها برای مشتریان در دسترس بوده و این سه پارمتر را در بهترین سطح  به آنها ارائه می نماید، حفاظ های شاخ گوزنی و نرده ای می باشد. ممکن است عده ای با تصور سال های نه چندان دور و استفاده بسیار گسترده، حفاظ های سر نیزه دار را به عنوان بهترین حفاظ معرفی نماید اما بایستی خاطر نشان کرد که آن نوع حفاظ ها به راحتی قابل عبور بوده و از امنیت لازم نیز برخوردار نبود. ضمن آنکه امروزه ظاهر آنها دیگر آنچنان زیبا به حساب نمی آید و به دلیل ظاهر ساده و از مد افتاده و نا کارآمدی، به عبارتی کاملا از مد افتاده محصوب می شود.

حفاظ های شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای جدیدترین ارمغان صنایع فلزی در ترکیب با طراحی های نوین و به روز می باشد که در عین داشتن زیبایی و ظاهر با صلابت، امنیت بالایی را نیز برای ساختمان به همراه دارد. اولین بار حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته خاری از شاخ حیوان گوزن که بصورت چند شاخه و در هم پیچیده است و همچنین بوته های خار بیابانی الهام گرفته شد. استفاده از این المان های طببیعی در ساخت یک نرده محافظ ساختمان، سبب تولید نرده ای شد که در ظاهر با داشتن اصالتی از جنس طبیعت، حس امنیت و اطمینان را در مالک القا نموده و با شمایل خود زنگ خطری جدی به سارقان و کسانی که در فکر عبور از آن هستند می دهد.
صنایع فلزی کاوه در بررسی های خود دریافته است که با رشد استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی و بوته خاری و مشتقات آنها همچون حفاظ لیلیوم و آبشاری، در واقع اقدام به سرقت از منازل دارای این نوع نرده ها با کاهش بسیار قابل توجهی همراه بوده است. به بیان دیگر، سارق از ابتدا این دسته از منازل را، در همان بررسی اول کنار گذاشته و از گزینه های خود برای اقدام به سرقت خارح می نماید. همچنین در معدود موارد اقدام به سرقت، سارق توسط میله های سر و لبه تیز زخمی شده و سرقت وی در همان ابتدا با شکست مواجه شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی