وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

وبلاگ شرکت کاوه

تولید کننده انواع درب و نرده فلزی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ب.ظ

لیست قیمت حفاظ بوته خاری


تامین امنیت منازل مسکونی مسئله ای است که دارای اهمیت ویژه برای مالک و ساکنین می باشد. استفاده از انواع حفاظ ها برای جلوگیری از ورود عوامل بیگانه تا انواع سیستم های پیشرفته امنیتی همواره مد نظر ساکنین و مالکان بوده است. اولین و اصلی ترین قدم برای حفاظت از ساختمان، بستن راه های ورود است که محافظت از دیوار های باز اولین قدم در این زمینه می باشد. صنابع فلزی کاوه، انواع حفاظ های های شاخ گوزنی و بوته خاری را  در لیست قیمت های مختلف و کارشناسی شده برای خرید به مشتریان ارائه می نماید.


حفاظ بوته خاری

مدل های شاخ گوزنی

همانگونه که اشاره شد، اصلی ترین قدم در حفاظت از حریم خانه، تعبیه حفاظ بر روی دیوار های باز منازل می باشد. یکی از بهترین، جدید ترین و کارآمد ترین انواع حفاظ های دیواری، حفاظ های بوته خاری است که شباهت بسیاری با مدل های شاخ گوزنی داشته و از منظر خیلی از افراد نیز هردو یکی در نظر گرفته می شوند. این حفاظ ها که دارای شاخه های در هم تنیده و بسیار نوک تیز می باشند از ورود هرگونه عامل خارجی جلوگیری نموده و سارقین در صورت هر گونه اقدام برای عبور از آن ها، بشدت زخمی شده و از اجرای نقشه خود به طور قطع باز خواهند ماند.

ویژگی های حفاظ بوته خار

ویژگی های اصلی که این گونه حفاظ ها را از سایر موارد موجود در بازار متمایز می کند، زیبایی، امنیت و کیفیت آنهاست. شرکت صنایع فلزی کاوه انواع حفاظ های بوته خاری و شاخ گوزنی را با میلگرد های 10 و 12 تولید نموده و با استفاده از جوش CO2 به یکدیگر جوش می دهد. استفاده از این نوع جوش سبب استحکام بسیار بالا و ماندگاری در اتصالات می شود. ویژگی دیگری که صنایع فلزی کاوه همواره خود را ملزم به رعایت آن دانسته است، استفاده از روش رنگ آمیزی کوره ای یا الکترواستاتیک بوده که باعث شده کیفیت و ماندگاری رنگ حفاظ ها در بالاترین سطح حفظ شده و با گذر زمان دچار هیچ گونه افت کیفیتی نگردد.

تمامی این ویژگی ها همه با هم در حفاظ های بوته خاری و شاخ گوزنی وجود داشته و همین موضوع سبب شده تا این نوع حفاظ ها این روز ها به پر استفاده ترین و پر طرفدارترین حفاظ های روی دیوار تبدیل شوند که حتی کارشناسان شرکت صنایع فلزی کاوه این امکان را برای خریداران فراهم کرده اند تا از مزایای این حفاظ ها برای محافظت از پنجره های منازل نیز بهرمند شوند.

صنایع فلزی کاوه با تهیه لیست قیمت حفاظ بوته خاری و شاخ گوزنی بر اساس ویژگی های متغیر آن ها، این لیست قیمت را به مشتریان ارائه داده و آماده تولید و نصب سفارشات مشتریان بر اساس نیاز های آنها می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی